Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

Söndags planer...

Av Cecilia - 4 mars 2012 12:42

Först var det tänkt att soffan skulle vara min bästa vän idag men så ringde bror och planen blev ändrad hans soffa får vara min bästa vän några timmar, barnvakt blir det då kl 15-19 kanske lite senare sen blir det kebabrulle påvägen hem och väl hemma blir det nog film mys antingen star wars eller Arne Dahl vi får se vad jag känner för..


somnade igår med väldig huvudvärk vaknade inatt runt 04:00 med fortsatt huvudvärk och tänkte neeej inte idag igen, somnade om och vaknade i förmiddags UTAN huvudvärk och tänkte åhh gud hörde min bön  


Så nu på förmiddagen är tvättmaskinen igång frukosten äten och lite facebooking... 


Nu tänkte jag se fortsättningen på min nya serie The lying game  


btw.... glöm inte   utröstning ikväll....



*Taingenskit*

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 14 april 2012 12:39

Garnomera har en tävlig sista dagen är dock idag man ska kommentera inlägget i Garnomera bloggen då har man chans att vinna ett av 8 garner, länkar man även på sin blogg får man 2 lotter med hans på en av 8 vinster.. kika in och kolla   Garnome...

Av Cecilia - 11 mars 2012 13:55

Idag blir det kalas för Felix min gudson han fyllde 12 i Fredags och idag fyller Nova 3år Malin skrev innan att hon hade fullt upp med att köra bilbana med sin pappa.. Paketer är iallafall shoppade och inslags pappret hittade jag tillslut.   I ...

Av Cecilia - 6 mars 2012 22:39

Eftersom att jag inte bloggade igår hade jag såklart en bra ursäkt sambon fyllde år och vi hade svärföräldrarna på besök bilder på gårdagens middag samt fikan som bjöds på ingår kommer imorgon lika så bilder på dagens kakbakande :) nu ska jag sova är...

Av Cecilia - 3 mars 2012 23:31

Nästa helg är det finalen om vem som går vidare med sveriges bidrag till Azerbadjan eller var eurovision är i år Nästa helg kommer jag hel hjärtat rösta på Torsten Flink bara för att han verkligen klarade sig vidare mot Sean Banan det var nog inget...

Av Cecilia - 3 mars 2012 16:35

Kanske inte bokstavligt talat men vi är bortbjudna, och min huvudvärk sitter fortfarande i men det blir väl bra en stund kan vara bra att komma iväg ska ju inte vara där förrens till 20.   Sitter och kollar in lite matbloggar och kommer på att ja...

Presentation

Översätt/translate

Besökare

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

RSS

Kategorier

Bloggare

Bok bloggar

Författare

Mat bloggar

Underbar

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kändis bloggare


Skapa flashcards