Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Brev till förvaltningsrätten är skickat!

Av Cecilia - 25 november 2010 20:00

Då var    med alla papper skickade till omprövningsenheten/förvaltningsrätten och hoppas nu att svar kommer innan jul men det kan man ju se i    efter.. Aja skickade är mina papper iallafall...

Sen när vi var och skickade dessa passade jag på att handla ett lypsyl som var behövligt och gissa vad de har kommit med ROSA lypsyl orginal nu     

Sen hittade jag en ny pocket bok som jag faktiskt köpte.

   

Den lät verkligen intressant och alla författarens böcker verkar super frestande i julklapp önskar jag mig nog hennes nya bok i pocket om den inte finns, så är här de andra böckerna hon har skrivit som jag skulle kunna tänka mig att läsa  

De/den jag har är med kryss (X)

  • Den du inte ser (2003)
  • I denna stilla natt (2004) (X)
  • Den inre kretsen (2005)
  • Den döende dandyn (2006)
  • I denna ljuva sommartid (2007)
  • Den mörka ängeln (2008)
  • Den dubbla tystnaden (2009)
  • Den farliga leken (2010)

Den sista boken ser ut såhär och det är den jag verkligen vill ha men finns inte i pocketbok ännu men kanske till jul kära   


 


Jag tror också att jag önskar mig en sådan här ROSA såklart


 


Sen utöver dessa trevliga inköp och listor har jag även vilat i soffan och kollat på 2 cd's av första säsongen av Gilmore girls

 


Lagat mat hem gjorda köttbullar och makaroner, Nu är jag sugen på en sådan här möjligen 2 igentligen   

 


Sen har vi hela dagen haft en underbart vit utsikt från alla fönster och även ute i luften såklart   

 


*Taingenskit*

  

 
 
sandra

sandra

25 november 2010 21:33

Nu förstår jag inte riktigt vad du menar :} Jag och Josefine har levt med varandra hela livet, men har aldrig vetat om vi är enäggstvillingar eller tvåäggstvillingar. Vi fick veta av ett test från det Karolinska Institutet idag att vi är enäggs. Vi kommer alltså från samma befruktat ägg som delat på sig - Våra DNA är exakt lika. Tack för de fina orden! Du har jätte fin blogg själv!

http://mathildaa.bloggplatsen.se/2010/11/25/402605

Cecilia

25 november 2010 21:39

Jaha jag trodde att du inte visste att du hade en enäggstvilling därför blev jag lite ställd av bilderna.. men då fattar jag, tufft :)
Tack själv..

 
"Lill-Ärtan"

"Lill-Ärtan"

3 december 2010 19:27

Det händer inte så mkt på den här bloggen.. Sakta men säkert står det helt still i uppdateringarna.. :))

http://saratell.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 14 april 2012 12:39

Garnomera har en tävlig sista dagen är dock idag man ska kommentera inlägget i Garnomera bloggen då har man chans att vinna ett av 8 garner, länkar man även på sin blogg får man 2 lotter med hans på en av 8 vinster.. kika in och kolla   Garnome...

Av Cecilia - 11 mars 2012 13:55

Idag blir det kalas för Felix min gudson han fyllde 12 i Fredags och idag fyller Nova 3år Malin skrev innan att hon hade fullt upp med att köra bilbana med sin pappa.. Paketer är iallafall shoppade och inslags pappret hittade jag tillslut.   I ...

Av Cecilia - 6 mars 2012 22:39

Eftersom att jag inte bloggade igår hade jag såklart en bra ursäkt sambon fyllde år och vi hade svärföräldrarna på besök bilder på gårdagens middag samt fikan som bjöds på ingår kommer imorgon lika så bilder på dagens kakbakande :) nu ska jag sova är...

Av Cecilia - 4 mars 2012 12:42


Först var det tänkt att soffan skulle vara min bästa vän idag men så ringde bror och planen blev ändrad hans soffa får vara min bästa vän några timmar, barnvakt blir det då kl 15-19 kanske lite senare sen blir det kebabrulle påvägen hem och väl hemma...

Av Cecilia - 3 mars 2012 23:31

Nästa helg är det finalen om vem som går vidare med sveriges bidrag till Azerbadjan eller var eurovision är i år Nästa helg kommer jag hel hjärtat rösta på Torsten Flink bara för att han verkligen klarade sig vidare mot Sean Banan det var nog inget...

Presentation

Översätt/translate

Besökare

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

RSS

Kategorier

Bloggare

Bok bloggar

Författare

Mat bloggar

Underbar

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kändis bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards