Alla inlägg den 16 december 2011

Av Cecilia - 16 december 2011 21:52

Nu har jag flera bilder att visa dock bara på mat och inköp inte kommit längre än sidan 135 i min bok men det kommer idag vatt och gjort tester på csk och nu är jag helt slut i kroppen inte så att ögonen går ihop men lixom trött inuti kroppen.


Onsdagens middag grillad kyckling med matvete och sallad


 


Dagens inköp på ica maxi chili och choklad glögg hoppas bror min har rätt om att den är god sen en ny funnen grej jag gillar ädelost (grönmögel) äter inte vanlig mögelost i bit men denna på tub var så äklig så den var god så behövde köpa den med   



Sen kvällens c-vitamin kick hemgjord juice med 2 apelsiner, 1 lime, ½ blodgrape och 3 citroner bra för imunförsvaret något värre för magen men gott är det och super surt   


   


Sen har jag hittat en ny bok att lägga till på min lista för läsning, har kollar på författarens video om bokens bakgrund och jag måste läsa den.

Between Shades of Gray - by Ruta Sepetys





 


*Taingenskit*

  


Presentation

Översätt/translate

Besökare

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Kategorier

Bloggare

Bok bloggar

Författare

Mat bloggar

Underbar

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kändis bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards