Alla inlägg den 27 december 2011

Av Cecilia - 27 december 2011 19:11

Ja nu är julafton över och jag skall visa lite mysiga bilder från julfirandet på 2 ställen och snart infinner sig Nyår..


Först lite bilder från firandet hemma hos mina föräldrar med syskon och syskonbarn.


Julmaten

     


Granen och tomten

   


vi spelade även klappleken men inga bra bilder på det men vi var alla crazy  


Hemma hos min svärmor och svärfar blev det ännu mera julmat (inga bilder på det)

paket utdelning med tomte och sen var det klapp leken igen sen tv och sängen.


Granen och tomten   


   


Vad fick jag i mina paketer då?

  • Sällskapsspel
  • Nord och syd (dvd 2 och 3)
  • Tavla till väggen där det står Kärlek
  • Mortel och ägg klocka
  • Te
  • En hel korg med Te och 2 muggar (stora)
  • En tubsjal
  • bio checkar
  • Muffins formar i silikon
  • Presentkort på adlibris
  • Te och Lime skorpor
  • Hockeypulver (surt)
  • En blåbärsklubba
  • Klocka
  • Brödrost
  • Stickade inne tossor
  • Bäddset (Barbapappa)
  • Presentkort på Björnsguld
  • Stavmixer

Paketern på bild

 

     


Såhär glad var Maja när jag bäddat med det nya Barbapappa setet (Mysigt)



Hät är jag i den nya fina sjalen jag fick av syster   

   


*Taingenskit*

  



Presentation

Översätt/translate

Besökare

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Kategorier

Bloggare

Bok bloggar

Författare

Mat bloggar

Underbar

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kändis bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards