Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Cecilia - 23 februari 2012 21:03

Idag har ju dagen vatt lite slö och upp och ner magen är bättre och jag hoppas den håller sig så eftersom att jag ska träffa bästaste Malin i helgen då de är nere fredag - Söndag hoppas vi kan få möjlighet att vara lite själva en stund vi snackade om att kanske köra en sushi dejt eller något sådant på lördag kväll bara jag och hon.


Jag var på Ekohallen och köpte en bok de hade på sin bokrea


 

Handlar om Manhattan och sticke med vänner som stöttar i vått och tort när det behövs tror den kan vara bra tillsammans med alla mina andra böcker som jag har nu..

Snart är Midvinerblod utläst och jag vill börja på Hans Koppel eller kanske Arnaldur Indridason's första bok av många.


Jaja nu vet ni iallafall vad jag köpt sen har jag ju även tvättat och vikt tvätt nu blir det ett avsnitt Criminal mind sen sängen tidig morgon imorgon...


*Taingenskit*

  

Av Cecilia - 23 februari 2012 11:33

Jag har aldrig haft den där omtalade kräksjukan som just nu går runt jag har dock haft maginfluense 1 gång och då var det bara 1 spyning.

Men idag känns magen lite snurrig kanske jag åker på kräksjukan ändå trots att aldrig haft det tidigare.


Läste på nätet att när man haft kräksjukan blir man immun en viss tid men kan sedan drabbas igen.

Vissa personer drabbas aldrig av caliciviruset vilket tros bero på medfödd moståndskraft.

kanske är jag en av de 30% som inte är mottaglig men det känns lite rörigt just nu får vänta och se vad tiden utvisar..


Nu blir det lite bokläsning,tvätta och bädda


   


*Taingenskit*

  

Presentation

Översätt/translate

Besökare

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

RSS

Kategorier

Bloggare

Bok bloggar

Författare

Mat bloggar

Underbar

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kändis bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards