Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Cecilia - 18 februari 2012 15:54

Jag har nu testat 2 sorters färdiga pizzadegar köpta på Ica Maxi

Vi brukar köra den gröna förpackningen som är Sara Lee märke och denna är jag verkligen nöjd med enkel att tillbereda och god tomatsås

Den andra pizzadegen är den svarta som heter pizza kit Delizie denna var god till smaken såsen var smakrig men ett stort minus på min lista var att den var förpackad i en plast förpackning och absolut inte enkel att rulla ut på plåten utan att få en massa hål i degen.


Vad tycker svenska folket om dessa 2 pizza degarna?!


Sara Lee

 


VS.


Delizie

 


*Taingenskit*

  

Mat
Av Cecilia - 18 februari 2012 12:40

Då har jag fixat in mig på Bloggportalen så jag hoppas att lite fler skall kika in hos mig

Detta är ju dagens andra inlägg och jag är lite stolt att jag har något att skriva   

Tvättar och här skall städas svärföräldrarna kommer ikväll på mat och lite kortspel

allt jag kan säga hittills är att det blir något med Fläskfilé som skall serveras   

bilder och recept kommer upp senare under dagen.

Funderar även på att slänga in lite intressanta recept från tidningarna jag har här hemma kanske någon kan ha nytta av dom.


Just nu är jag bara så sugen på biff med bambuskott och champinjoner     


 


Nä nu blir det ett avsnitt CSI sen blir det att sätta fart med disken och städningen sen maten såklart.


*Taingenskit*

  

Av Cecilia - 18 februari 2012 00:00

Det sägs att om man vill att ens blogg skall bli upptäckt skall man skriva minst 3 inlägg om dagen vem har så mycket att berätta så man bloggar 3 gånger om dagen om sådnat som folk vill läsa jag vet inte hur jag skall lyckas men jag får väl ge det en chans..

Vad vill folk igentligen läsa om jag menar mitt liv är ju inget som kickar iväg direkt men jag som person är väl ganska färgrik  



   

Bilden till vänster är tagen precis efter min frisör snaggat av min långa hår tuss på sidan och förvandlat mitt råttbruna hår till mörk brun och cerise rosa jag är jätte nöjd med detta även om rosa är min favorit färg och andra tycker det börja bli lite för vanligt i mitt hår så kan jag inte helt plocka bort det inte än iallafall, I påsen jag har i handen har jag hår tussen som klipptes av för att spara i min dagbok.


Vet inte vad folket där ute säger angående alla kampanjer som finns där ute just nub säljs det Hjärtepin och eftersom jag själv är ett hjärtbarn - född med hjärtfel vill jag uppmana alla stödj inte bara cancer fonden genom att köpa rosa bandet, ta steget på Juhlins i Bromölla och köp en pin eller fråga mig om jag vet något annat ställe eller sök själv på nätet om ni inte bor i närheten.

Varför inte göra som jag

Köp båda motiven för 40:- stycket

   


Tror jag pladdrat klart för stunden nu blir det sängen men måste visa en underbar bild som togs på min födelsedag efter middagen på Bella's place


Det är snö ute och jag måste ju bara göra en snö ängel och vet ni varför jo för jag fyllde år och man blir aldrig förstor för snö änglar   


 


*Taingenskit*


  

Presentation

Översätt/translate

Besökare

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

RSS

Kategorier

Bloggare

Bok bloggar

Författare

Mat bloggar

Underbar

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kändis bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards