Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

Bloggning

Av Cecilia - 18 februari 2012 00:00

Det sägs att om man vill att ens blogg skall bli upptäckt skall man skriva minst 3 inlägg om dagen vem har så mycket att berätta så man bloggar 3 gånger om dagen om sådnat som folk vill läsa jag vet inte hur jag skall lyckas men jag får väl ge det en chans..

Vad vill folk igentligen läsa om jag menar mitt liv är ju inget som kickar iväg direkt men jag som person är väl ganska färgrik  



   

Bilden till vänster är tagen precis efter min frisör snaggat av min långa hår tuss på sidan och förvandlat mitt råttbruna hår till mörk brun och cerise rosa jag är jätte nöjd med detta även om rosa är min favorit färg och andra tycker det börja bli lite för vanligt i mitt hår så kan jag inte helt plocka bort det inte än iallafall, I påsen jag har i handen har jag hår tussen som klipptes av för att spara i min dagbok.


Vet inte vad folket där ute säger angående alla kampanjer som finns där ute just nub säljs det Hjärtepin och eftersom jag själv är ett hjärtbarn - född med hjärtfel vill jag uppmana alla stödj inte bara cancer fonden genom att köpa rosa bandet, ta steget på Juhlins i Bromölla och köp en pin eller fråga mig om jag vet något annat ställe eller sök själv på nätet om ni inte bor i närheten.

Varför inte göra som jag

Köp båda motiven för 40:- stycket

   


Tror jag pladdrat klart för stunden nu blir det sängen men måste visa en underbar bild som togs på min födelsedag efter middagen på Bella's place


Det är snö ute och jag måste ju bara göra en snö ängel och vet ni varför jo för jag fyllde år och man blir aldrig förstor för snö änglar   


 


*Taingenskit*


  

 
 
Erica

Erica

18 februari 2012 10:29

vart har du köpt dessa pin ? har liksom inte hittat något ställe här än. men skulle vilja :)

http://surpricebox.com/handmadebyme

Cecilia

18 februari 2012 11:42

Jag har köpt mina av en person som säljer men tror man kan köpa dom i många smyckes butiker bara att höra sig för tror jag ring till ett ställe du känner till kanske?
Akademibokhandlen skall sälja vet jag också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 14 april 2012 12:39

Garnomera har en tävlig sista dagen är dock idag man ska kommentera inlägget i Garnomera bloggen då har man chans att vinna ett av 8 garner, länkar man även på sin blogg får man 2 lotter med hans på en av 8 vinster.. kika in och kolla   Garnome...

Av Cecilia - 11 mars 2012 13:55

Idag blir det kalas för Felix min gudson han fyllde 12 i Fredags och idag fyller Nova 3år Malin skrev innan att hon hade fullt upp med att köra bilbana med sin pappa.. Paketer är iallafall shoppade och inslags pappret hittade jag tillslut.   I ...

Av Cecilia - 6 mars 2012 22:39

Eftersom att jag inte bloggade igår hade jag såklart en bra ursäkt sambon fyllde år och vi hade svärföräldrarna på besök bilder på gårdagens middag samt fikan som bjöds på ingår kommer imorgon lika så bilder på dagens kakbakande :) nu ska jag sova är...

Av Cecilia - 4 mars 2012 12:42


Först var det tänkt att soffan skulle vara min bästa vän idag men så ringde bror och planen blev ändrad hans soffa får vara min bästa vän några timmar, barnvakt blir det då kl 15-19 kanske lite senare sen blir det kebabrulle påvägen hem och väl hemma...

Av Cecilia - 3 mars 2012 23:31

Nästa helg är det finalen om vem som går vidare med sveriges bidrag till Azerbadjan eller var eurovision är i år Nästa helg kommer jag hel hjärtat rösta på Torsten Flink bara för att han verkligen klarade sig vidare mot Sean Banan det var nog inget...

Presentation

Översätt/translate

Besökare

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

RSS

Kategorier

Bloggare

Bok bloggar

Författare

Mat bloggar

Underbar

Länkar

Sök i bloggen

Arkiv

Senaste inläggen

Kändis bloggare


Ovido - Quiz & Flashcards